Ajánlott mozogni terhesség alatt?

628
HOZZÁSZÓLÁS:
joga-szonyeg

Kismamaként kimondottan előnyös lehet jógázni!

Ha a kismama a terhesség előtt is mozgott, sportolt, ezt érdemes lehet folytatnia, természetesen nagyobb odafigyeléssel, gondosabb körültekintéssel.

Ha a kismamának sikerül az erőnlétét megőriznie, kevésbé érez majd derékfájdalmat.

Tapasztalatok szerint szülés alatt eredményesebben, erősebben tud majd „nyomni”. 

Kerülni kell a veszélyes sportokat (pl. lovaglás).

≈ A mozgás intenzitásán változtatni kell, pl.: a túlzott megerőltetés tilos.

A terhesség előrehaladtával, a testsúly növekedése miatt fokozódik a fáradékonyság, és a mozgások emiatt is lelassulnak, a terhelhetőség csökken.

Kimondottan hasznos lehet pl.: az úszás és/vagy a jóga.

628
HOZZÁSZÓLÁS:
loading...

Hozzászólások |

Összesen eddig
1
  1. Csuka Emília szerint:

    Én mindkét terhességemnél rendszeresen mozogtam, nekem az úszás vált be leginkább. Ajánlom még a gerinctornát is, de bármilyen nem megerőltető testmozgás hasznos. Hiszen, mint tudjuk a tehesség nem betegség 🙂

Szólj hozzá

| Mondd el a véleményed

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Válogatott készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Login



Elfelejtette jelszavát?
Regisztráció! [ bezár ]
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Felhasználó létrehozása!



Már regisztrált? Jelentkezzen be! [ bezár ]

Elfelejtette jelszavát?


[ bezár ]