Így eshet könnyen teherbe! – Tippek a sikeres fogantatáshoz

589
HOZZÁSZÓLÁS:

Ha egy párkapcsolatban elhatározták, hogy gyermeket szeretnének vállalni, akkor bizony rendkívül idegőrlő lehet, ha nem sikerül rövid időn belül teherbe esnie a nőnek. Ilyenkor sem kell azonban elkeseredni és tétlenül várni a csodát, hiszen vannak jól bevált, egyszerű és természetes módszerek a teherbeesés esélyének a növelésére.

Tudja meg mikor a legtermékenyebb!

Ehhez pontosan ismernie kell a ciklusát, valamint az ovuláció tüneteivel is tisztában kell lennie. Ilyen például, hogy a hüvelyváladék a peteéréskor áttetszővé és vizenyőssé változik, vagy hogy esetleg enyhe fájdalom jelenezik az alhas egyik oldalán a peteérés környékén.

Segíthetnek a termékeny időszak meghatározásában az ovulációt előrejelző készítmények is, melyeket a ciklus 9. napján kell elkezdeni használni, és folytatni kell egészen addig, amíg pozitív nem lesz az eredményük

Nincs legjobb pozíció!

Bár sokan állítják, de nem létezik a fogantatás szempontjából legideálisabb pozíció, így a misszionárius pozitúra éppolyan hatékony lehet a teherbeeséshez, mint azok, ahol a nő van felül. Persze az sem titok, hogy a függőleges ülés, vagy állás esetében a gravitáció némileg megnehezíti a spermiumok haladását, ezért talán biztosabbak lehetnek az olyan helyzetek, ahol a férfi van felül.

Maradjon fekve az aktust követően!

Hogy megkönnyítse a spermiumok célba érését, jól teszi, ha a szeretkezést követően körülbelül negyed órát még vízszintesen marad.

Nem a mennyiség a lényeg!

Ha az ovuláció ideje alatt arra törekszik, hogy minél többször történjen szexuális aktus, azzal nem növeli a teherbeesés esélyét. Ugyanis a túl gyakori ejakuláció csökkenti a spermiumok számát, ezért tökéletesen megfelelő a másnaponként történő szeretkezés is a peteérés környékén.

Lazuljon el!

A túlzott stressz a test egészére, így az ovuláció alakulására is hatással van. A férfiaknál a feszültség szorongáshoz és szexuális zavarokhoz vezethet. Tehát igyekezzenek kevesebbet aggódni, és nem görcsösen akarni a teherbeesést, mert ez csak tovább fokozza a stresszt, s ezzel egyidejűleg nagyban csökkenti a fogantatás esélyét.

Helyezze fókuszba az egészséget!

A teherbeesés előtt, s persze azt követően is rendkívül lényeges, hogy minél egészségesebben éljen. A rendszeres testmozgás is fontos, azonban nem szabad túlzásba vinni a sporttevékenységet, mert ez  negatívan befolyásolhatja az ovulációt. Ezért ebben az időszakban válassza inkább a könnyed testedzést, mint amilyen rendszeres sétálás is.

A testsúlyára is fordítson figyelmet, mivel sem a túlsúly, sem pedig a túl sovány testalkat nem kedvez a terhességnek.

Az pedig alapvető fontosságú, hogy igyekezzen minél egészségesebben és természetesebben étkezni, és kerülje a mesterséges, finomított élelmiszereket.

A dohányzásról is ajánlatos lemondani, hiszen nem kedvez a terhesség létrejöttének ahogy a  fejlődő magzatra sem lenne túl jótékony hatású.

589
HOZZÁSZÓLÁS:
loading...

Hozzászólások |

Összesen eddig
0

És te mit gondolsz erről?
Neked mi a véleményed a témáról?

Szólj hozzá

| Mondd el a véleményed

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Válogatott készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Login



Elfelejtette jelszavát?
Regisztráció! [ bezár ]
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Felhasználó létrehozása!



Már regisztrált? Jelentkezzen be! [ bezár ]

Elfelejtette jelszavát?


[ bezár ]